Fiecare harta poate avea un fisier plugins.ini specific care va incarca pluginuri specifice pentru harta la schimbarea acesteia. Acest fisier va fi incarcat alaturi de fisierul standard plugins.ini. Acest fisier ar trebui sa existe in amxmodx/configs/maps/plugins-numeharta.ini. De exemplu, pentru harta de_dust2 va fi creat fisierul amxmodx/configs/maps/plugins-de_dust.ini. De asemenea, un plugin poate fi oprit, pentru a impiedica folosirea/incarcarea sa. Puteti face asta in acelasi mod in care puneti un plugin in modul "debug", doar ca in loc de debug veti pune "disabled" ( fara ghilimele ). De exemplu, daca doriti sa activati pluginul slay_losers.amxx doar pentru harta de_dust2 si sa dezactivati no_awp.amxx, veti scrie in fisier astfel:
Code:
slay_losers.amxx
no_awp.amxx disabled
Aceasta varianta era valabila pentru Amx Mod X 1.76d
In Amx Mod X 1.8.0 ( sau versiuni mai noi ) puteti crea astfel de fisiere cu pluginuri specifice pentru harti cu acelasi prefix. Pentru a face asta, creati un fisier numit plugins-<prefix>.ini, unde prefix poate fi de, cs, awp, surf, etc. Toate aceste fisiere trebuie create in directorul amxmodx/configs/map/
Code:
configs/maps/plugins-de.ini - Activeaza/Dezactiveaza pluginurile pentru hartile de tip de_.
ATENTIE!
Pluginurile din fisierele de tip plugins-de_nuke.ini sunt incarcate primele, iar abia dupa aceea sunt incarcate pluginurile din fisierele de tip plugins-de.ini
Sper ca ati prins ideea si ca va folosi acest tutorial.